10:13
22 სექტემბერი, 2017, პარასკევი
იტვირთება შემდეგი ვიდეო
მკურნალი
ცურვის დროს საათში 500-მდე კილოკალორია იხარჯება - ვისთვის არის განსაკუთრებით სასარგებლო?
08-07-2017

ცურვა განსაკუთრებით სასარგებლო და მნიშვნელოვანია მათთვის, ვისთვისაც სპორტის ძალისმიერი სახეობები უკუნაჩვენებია. ცურვა სასარგებლოა ორსულთათვის, ძვალ-სახსროვანი და გულ-სისხლძარღვთა სისტემების პათოლოგიით დაავადებულთათვის, მათთვისაც, ვისაც ზურგის ტკივილი და ჭარბი ზონა აწუხებს.

ცურვას დიდი სარგებლობა მოაქვს სისხლძარღვებისა და გულისთვის. სტატისტიკურად, პროფესიონალ მოცურავეებში
ორჯერ უფრო ნაკლებია ჰიპერტონული პათოლოგიები, ვიდრე სპორტის სხვა სახეობის წარმომადგენელთა შორის. რეგულარული ცურვა აქვეითებს არტერიულ წნევას და ამცირებს გულის შეკუმშვათა სიხშირეს.

წყალი ხელს უწყობს კალორიების სწრაფად დაკარგვას. წყალში ყოფნა სხეულს აიძულებს აქტიურად გახარჯოს კალორიები. ცურვის წყალობით საათში დაახლოებით 500 კილოკალორია იხარჯება. ერთი საათის განმავლობაში წყლის ზედაპირზე სხეულის შენარჩუნებით (ტივტივით) თქვენ დაწვავთ 200-300 კილოკალორიას, რაც გადაანგარიშებით ნოყიერი საუზმის ტოლფასია.

AutoPlay
რამდენიმე მიზეზი, თუ რატომ უნდა მიირთვათ ანანასი
15-09-2017
ქალებს მამაკაცებთან შედარებით უკეთესი მეხსიერება აქვთ
15-09-2017
ეს ის მდგომარეობაა, როცა ორგანოები პრაქტიკულად "მოხარშულია" - რა საფრთხეს უქმნის ორგანიზმს სხეულის მაღალი ტემპერატურა?
15-09-2017
ამ აღმოჩენით საბოლოოდ დამარცხდება ღვიძლის პათოლოგიები, მათ შორის ციროზიც - ნახეთ, რა აჩვენა მრავალწლიანმა კვლევამ
15-09-2017
დაღლილობა, რომელიც დასვენების შემდეგაც არ გადის - რა აღმოაჩინეს ქრონიკული დაღლილობის სინდრომიანი ადამიანების სისხლის შესწავლის შემდეგ?
15-09-2017
პასუხები პროთეზის შესახებ მაყურებლის მიერ დასმულ შეკითხვებზე
11-08-2017
ყურადღება!
გთხოვთ, დაიცვათ ეთიკისა და ზრდილობის ნორმები!
სხვა სიახლეები