22:03
15 ივლისი, 2019, ორშაბათი
იტვირთება შემდეგი ვიდეო
მკურნალი
გამოთვალეს, რამდენი ათასი ნაბიჯი უნდა გადავდგათ ყოველდღიურად ჯანმრთელები რომ ვიყოთ - რაზე უნდა თქვათ უარი 60 წლის შემდეგ?
06-03-2019

ადამიანმა გარკვეული ფიზიკური აქტივობა უნდა დაიცვას: დღეში უნდა გაიაროს 10 ათასი ნაბიჯი, 40 წუთი დაუთმოს სწრაფ სიარულს, კვირაში ორჯერ მაინც იცურაოს ან ველოსიპედით გაისეირნოს.

60 წლის შემდეგ აქტიური და სრულფასოვანი ცხოვრებისათვის უარი უნდა ვთქვათ მავნე ჩვევებზე: სიგარეტის მოწევასა და ალკოჰოლის მოხმარებაზე, ასევე ყურადღება უნდა მივაქციოთ კვების რაციონს. კერძოდ, უნდა ამოვიღოთ მენიუდან ტკბილი და მარილიანი საკვები. მეცნიერულად დამტკიცებულია, რომ შაქრიანი დიაბეტი დაბერების ხელშემწყობი ფაქტორია. რაც შეიძლება მეტი ხილითა და ბოსტნეულით უნდა გავამდიდროთ რაციონი. საკვების მიღება უმჯობესია დღეში 5-ჯერ, მცირე ულუფებით.

AutoPlay
წლებია, საზამთროს ჭამთ, მაგრამ ამ 7 ფაქტის შესახებ ალბათ არაფერი გსმენიათ
გამოქვეყნდა 8 საათის წინ
ახალი მეთოდი კიბოსთან ბრძოლისთვის
13-07-2019
იცოდით, რომ გარგარი ბავშვის სიმაღლეში ზრდას ხელს უწყობს? - გაიგეთ უფრო მეტი ამ ხილის სასარგებლო თვისებების შესახებ
12-07-2019
პრობლემები, რაც შეიძლება ჰქონდეთ საკეისრო კვეთით დაბადებულ ბავშვებს - 7 სიმპტომი, რა დროსაც აუცილებლად საკეისრო კვეთა კეთდება
11-07-2019
დაავადებები, რომლის სიმპტომია სხეულის ჭარბოფლიანობა - ეს პრობლემა ხშირად ნევროზის განვითარების მიზეზიც ხდება
10-07-2019
შიმშილის გრძნობის მართვაა შესაძლებელია - თავის ტვინში მიაგნეს ადგილს, რომელიც მის სამართავად შეიძლება გამოიყენონ
09-07-2019
გააკეთე კომენტარი
FB კომენტარი
სხვა სიახლეები