07:50
26 აპრილი, 2019, პარასკევი
იტვირთება შემდეგი ვიდეო
მკურნალი
გამოთვალეს, რამდენი ათასი ნაბიჯი უნდა გადავდგათ ყოველდღიურად ჯანმრთელები რომ ვიყოთ - რაზე უნდა თქვათ უარი 60 წლის შემდეგ?
06-03-2019

ადამიანმა გარკვეული ფიზიკური აქტივობა უნდა დაიცვას: დღეში უნდა გაიაროს 10 ათასი ნაბიჯი, 40 წუთი დაუთმოს სწრაფ სიარულს, კვირაში ორჯერ მაინც იცურაოს ან ველოსიპედით გაისეირნოს.

60 წლის შემდეგ აქტიური და სრულფასოვანი ცხოვრებისათვის უარი უნდა ვთქვათ მავნე ჩვევებზე: სიგარეტის მოწევასა და ალკოჰოლის მოხმარებაზე, ასევე ყურადღება უნდა მივაქციოთ კვების რაციონს. კერძოდ, უნდა ამოვიღოთ მენიუდან ტკბილი და მარილიანი საკვები. მეცნიერულად დამტკიცებულია, რომ შაქრიანი დიაბეტი დაბერების ხელშემწყობი ფაქტორია. რაც შეიძლება მეტი ხილითა და ბოსტნეულით უნდა გავამდიდროთ რაციონი. საკვების მიღება უმჯობესია დღეში 5-ჯერ, მცირე ულუფებით.

AutoPlay
დღის რომელ მონაკვეთში უნდა დალიოთ ვიტამინები - აუცილებელია იცოდეთ, რომ ყველა ჯგუფს თავისი მიღების დრო აქვს
გამოქვეყნდა 16 საათის წინ
10 ადრეული სიმპტომი, რომელიც 95%-იანი სიზუსტით მიგანიშნებთ რომ ალცაიმერი გემუქრებათ - საკმაოდ გავრცელებულია დაავადების მცდარი დიაგნოსტიკა
24-04-2019
როგორ ავაჩქაროთ ნივთიერებათა ცვლა ცხიმიანი პროდუქტების სწორი მოხმარებით - ღორის ხორცი რკინისა და კალიუმის წყაროა...
23-04-2019
რითია სახიფათო პესტიციდები? - ექსპერიმენტის დროს მას ვირთხების საკვებსა და წყალში უმატებდნენ
08-04-2019
კვება ჰიპერტონიული დაავადების დროს - როგორი უნდა იყოს სამკურნალო დიეტა, რომელიც სისხლის შედედების უნარზე დადებითად მოქმედებს
06-04-2019
შეიძლება გაგიკვირდეთ, მაგრამ წვიმა ალერგიის მკურნალია - მეტი დეტალი, შეიტყვეთ ვიდეოდან
05-04-2019
გააკეთე კომენტარი
FB კომენტარი
სხვა სიახლეები