21:12
17 ნოემბერი, 2019, კვირა
იტვირთება შემდეგი ვიდეო
მკურნალი
გამოთვალეს, რამდენი ათასი ნაბიჯი უნდა გადავდგათ ყოველდღიურად ჯანმრთელები რომ ვიყოთ - რაზე უნდა თქვათ უარი 60 წლის შემდეგ?
06-03-2019

ადამიანმა გარკვეული ფიზიკური აქტივობა უნდა დაიცვას: დღეში უნდა გაიაროს 10 ათასი ნაბიჯი, 40 წუთი დაუთმოს სწრაფ სიარულს, კვირაში ორჯერ მაინც იცურაოს ან ველოსიპედით გაისეირნოს.

60 წლის შემდეგ აქტიური და სრულფასოვანი ცხოვრებისათვის უარი უნდა ვთქვათ მავნე ჩვევებზე: სიგარეტის მოწევასა და ალკოჰოლის მოხმარებაზე, ასევე ყურადღება უნდა მივაქციოთ კვების რაციონს. კერძოდ, უნდა ამოვიღოთ მენიუდან ტკბილი და მარილიანი საკვები. მეცნიერულად დამტკიცებულია, რომ შაქრიანი დიაბეტი დაბერების ხელშემწყობი ფაქტორია. რაც შეიძლება მეტი ხილითა და ბოსტნეულით უნდა გავამდიდროთ რაციონი. საკვების მიღება უმჯობესია დღეში 5-ჯერ, მცირე ულუფებით.

გააკეთე კომენტარი
FB კომენტარი
სხვა სიახლეები