22:00
23 ოქტომბერი, 2018, სამშაბათი
იტვირთება შემდეგი ვიდეო
მკურნალი
ჭარბი წონა 12 სახეობის კიბოს განვითარების რისკ ფაქტორია - რა უნდა მიიღოთ ბევრი და რა უნდა ამოიღოთ კვების რაციონიდან სრულად?
29-09-2018

სწორი კვება, ფიზიკური ვარჯიში, წითელი ხორცისა და ალკოჰოლის შეზღუდვა ექიმების ძირითადი რეკომენდაციებია. განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება ნორმალური წონის შენარჩუნებას. როგორც კვლევებმა აჩვენა, ჭარბი წონა 12 სახეობის კიბოს  განვითარების რისკ ფაქტორია. სიმსუნქე ასევე დაკავშირებულია გულსისხლძარღვთა სისტემისა და შაქრიანი დიაბეტის განვითარების რისკთან.

წონის კორექციისა და შენარჩუნებისთვის რაც შეიძლება მეტი ხილი და ბოსტნეული უნდა მივიღოთ. ალკოჰოლის, ტკბილი გაზიანი სასმელების, ფასტ-ფუდების, მარილიანი საკვების მიღება უკიდურესად უნდა შეიზღუდოს ან საერთოდ ამოვიღოთ რაციონიდან.

ხორცის სამრეწველო დამზადებისას გამოიყენება კანცეროგენურლი ნივთიერებები, ამიტომ კვირაში 500 გრამზე მეტი დამუშავებული ხორცის პროდუქტების მიღება არაა რეკომენდებული.

AutoPlay
პროდუქტი, რომელიც ინსულტისა და ინფარქტის განვითარების რისკს ანახევრებს - კვირაში მხოლოდ ორი პორციის მიღებაც კი საკმარისია
გამოქვეყნდა 11 საათის წინ
რომელია პროდუქტი, რომელიც ტვინს ახალგაზრდობას უნარჩუნებს? - ზრდის დადებით ემოციებს, ხელს უწყობს მეხსიერების აღდგენას...
22-10-2018
შეიმუშავეს უნივერსალური ტესტი, რომელიც 8 ყველაზე გავრცელებული სიმსივნის აღმოჩენის საშუალებას იძლევა
19-10-2018
მეცნიერებმა კბილის ბჟენის ალტერნატივა შეიმუშავეს
19-10-2018
რა მოხდა ორგანიზმში დიეტის შემდეგ, რომელიც კვლევისას მოხალისეებს დაუნიშნეს - 2 კვირიანი დაბალანსებული კვება ნაწლავის მიკროფლორას ცვლის
19-10-2018
რატომ ვცივდებით ხშირად? - გაიგეთ, რა ხდება თქვენს ორგანიზმში ვირუსის დროს
15-10-2018
გააკეთე კომენტარი
FB კომენტარი
თეო
30-09-2018
არიან ადამიანები ცხოვრებაში არ მოუწევით სიგარეტი და ფილტვის კიბოთი იღუპებიან არიან ადამიანები არ სვავენ ალკოჰოლს და ღვიძლის კიბოთი იღუპებიან. არიან ადამიანები მზეს გაურბიან არ უნდათ გაშავდნენ და კანის კიბო ემართებათ.. საიდან მოდის ეს ვერაგი დაავადება.. ბევრი ჯანმრთელად იკვებება მაგრამ რაღაც სახის კიბო მაინც ხვდება.. ესე იგი გენიც მოქმედებს?! რა თქმა უნდა კვების დროს ზომიერებაა საჭირო ყველაფერში.. რამის მთლიანად ამოღება რაციონიდან სტრესს იწვევს უფრო ჯობია შეამცირო ვიდრე საერთოდ აღარ მიირთვა!
სხვა სიახლეები