09:36
15 სექტემბერი, 2019, კვირა
იტვირთება შემდეგი ვიდეო
მკურნალი
7 ფაქტორი, რომელიც სრულფასოვანი ძილისთვის არის აუცილებელი: ნახეთ როგორ გაიუმჯობესოთ ძილი?
26-12-2018

ყველამ იცის, რომ ძილი ჯანმრთელობისა და დღეგრძელობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საფუძველია. ძილი კურნავს, აჯანსაღებს, ამშვიდებს, განამტკიცებს და არეგულირებს ენერგეტიკულ ბალანსს. ძილი ყველა ასაკის ადამიანისთვის მნიშვნელოვანია, მათ შორის მოზრდილთათვის, ხარისხიანი ძილი აუმჯობესებს შეგრძნებას, აფერხებს დაბერების პროცესს.

სრულფასოვანი ძილისთვის:

• მნიშვნელოვანია საწოლის სიგანე - ერთია დამიანისათვისის სულმცირე 80-90 სანტიმეტრს უნდაშეადგენდეს;
• 18 კვადრატული მეტრის ფართობის ოთახში 2 ადამიანზე მეტს არუნდა ეძინოს;
• იდეალური ძილის ხანგრძლივობა 8 საათზე ნაკლები არ უნდა იყოს, ღამის ძილიბევრად სჯობს დღისას;
• ძილის სრულფასოვნებას აქვეითებს მისი წყვეტილობა, რასაც ხშირად მაღვიძარას ან ტელეფონის ხმა იწვევს;
• ძილის პროცესს არღვევს საკვებისა და სითხის ჭარბად მ იღება დაძინების წინ, განსაკუთრებით მავნებელია ცომეული, ცხიმიანი და მწარე საკვები;
• ძილის ჯობს გრილ ოთახში;
• თუ ჩაძინება გიჭირთ, უმჯობესია ძილის წინ სუფთა ჰაერზე გაისეირნოთ ან ბაზანა მიიღოთ.

AutoPlay
"ავერსმა" "მტრედი ბარათის" გათამაშების გამარჯვებულებს პრიზები გადასცა
30-07-2019
"IDEA" - სტომატოლოგიური განათლების საერთაშორისო აკადემია უწყვეტი პროფესიული განვითარებისათვის
28-07-2019
მეცნიერები: თითქმის ყველას შეუძლია შეამციროს დემენციის რისკი - 200 ათასი ადამიანზე ჩატარებული კვლევის შედეგები
26-07-2019
გარგარი შეიცავს ნაერთს, რომელიც ღვიძლიდან მავნე ნივთიერებებს გამოდევნის - სპეციალისტები მის გადაჭარბებული დოზით მიღებას მაინც არ გვირჩევენ
25-07-2019
პროდუქტები, რომლებიც ყველაზე სასარგებლოა ზაფხულში
24-07-2019
რისი მანიშნებელია წითელი ხელისგულები - თუ მყარად მიიღო წითელი შეფერილობა, ეს სერიოზული სიგნალია
23-07-2019
გააკეთე კომენტარი
FB კომენტარი
სხვა სიახლეები