23:55
15 ნოემბერი, 2019, პარასკევი
იტვირთება შემდეგი ვიდეო
მკურნალი
7 ფაქტორი, რომელიც სრულფასოვანი ძილისთვის არის აუცილებელი: ნახეთ როგორ გაიუმჯობესოთ ძილი?
26-12-2018

ყველამ იცის, რომ ძილი ჯანმრთელობისა და დღეგრძელობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საფუძველია. ძილი კურნავს, აჯანსაღებს, ამშვიდებს, განამტკიცებს და არეგულირებს ენერგეტიკულ ბალანსს. ძილი ყველა ასაკის ადამიანისთვის მნიშვნელოვანია, მათ შორის მოზრდილთათვის, ხარისხიანი ძილი აუმჯობესებს შეგრძნებას, აფერხებს დაბერების პროცესს.

სრულფასოვანი ძილისთვის:

• მნიშვნელოვანია საწოლის სიგანე - ერთია დამიანისათვისის სულმცირე 80-90 სანტიმეტრს უნდაშეადგენდეს;
• 18 კვადრატული მეტრის ფართობის ოთახში 2 ადამიანზე მეტს არუნდა ეძინოს;
• იდეალური ძილის ხანგრძლივობა 8 საათზე ნაკლები არ უნდა იყოს, ღამის ძილიბევრად სჯობს დღისას;
• ძილის სრულფასოვნებას აქვეითებს მისი წყვეტილობა, რასაც ხშირად მაღვიძარას ან ტელეფონის ხმა იწვევს;
• ძილის პროცესს არღვევს საკვებისა და სითხის ჭარბად მ იღება დაძინების წინ, განსაკუთრებით მავნებელია ცომეული, ცხიმიანი და მწარე საკვები;
• ძილის ჯობს გრილ ოთახში;
• თუ ჩაძინება გიჭირთ, უმჯობესია ძილის წინ სუფთა ჰაერზე გაისეირნოთ ან ბაზანა მიიღოთ.

გააკეთე კომენტარი
FB კომენტარი
სხვა სიახლეები