09:00
23 აპრილი, 2019, სამშაბათი
იტვირთება შემდეგი ვიდეო
არცოდნა აკრძალულია
2 მნიშვნელოვანი რჩევა, რომ ლობიოს, ბარდის, სოიოს ან ოსპის მიღების შემდეგ, მუცელი არ შემოგებეროთ - პარკოსნების მოყვარულებს გამოსავალს გთავაზობთ
16-04-2019

სამწუხაროდ რაც არ უნდა ხარისხიანი ბარდა, ლობიო, სოიო და ოსპი შეიძინოთ, მათგან გამოწვეულ დისკომფორტს ვერსად გაექცევით,  რადგან მათში არსებული ნივთიერებები, ორგანიზმში მოხვედრის შემდეგ რეაქციაში შედის ნაწლავის ბაქტერიებტან, რის შედეგადაც იბერება ნაწლავები. ამის გამო ბევრი უარს ამბობს პარკოსნებზე. იმისთვის, რომ თქვენც არ მოგიწიოთ მათზე უარის თქმა, გამოსავალს გასწავლით. პირველ რიგში იცოდეთ, აღნიშნული ეფექტით უფრო მეტად ლობიო გამოირჩევა, ლობიოს სახეობებს  შორის კი წითელი ლობიო ყველაზე მეტად შემაწუხებელია, შედარებით ნაკლებად შეგაწუხებთ თეთრი ლობიო. თუმცა არც წითელი ლობიოს მოყვარულებმა უნდა თქვათ უარი ამ პროდუქტზე, უბრალოდ მომზადებამდე დაალბეთ ნებისმიერი პარკოსანი მცენარის მარცვლები წყალში, დაუმატეთ ერთი ჩაის კოვზი სოდა და დატოვეთ მთელი ღამით, დილით გადარეცხეთ და დადგიტ მოსახარშად, უმჯობესია, თუკი ხარშვისას წყალს გამოუცვლით.

მოგცემთ კიდევ ერთ, ყველაზე მნიშვნელოვან რჩევას იმისთვის, რომ პარკოსანი მცენარეების მიღების შემდეგ მუცელი არ გაგებეროთ! თუ ლობიოს, ან სხვა პარკოსანი ბოსტნეულის მოყვარული ხართ და მათი მიღებისგან გამოწვეული დისკომფორტის გამო მათ იშვიათად მიირთმევთ, გახსოვდეთ! პარკოსანი მცენარეების ხშირად მიღების შემთხვევაში ორგანიზმში გამომუშავდება ის ფერმენტი, რომელიც პარკოსნების მარტივად მონელებას უზრუნველყოფს. ამიტომ თუკი 2-3 კვირის მანძილზე ლობიოს, ბარდას, ან სოიოს ყოველდღიურად მონაცვლეობით შეჭამთ, თქვენ ყოველგვარი ძალისხმევის გარეშე თავად შეძლებთ ამ პროდუქტების მარტივად მონელებას და მუცლის დისკომფორტი მათი მიღების შემდეგ აღარასდროს შეგაწუხებთ. ამას ისიც ადასტურებს, რომ მაგალითად სამხრეთამერიკელები ყოველგვარი დისკომფორტის გარეშე მიირთმევენ პარკოსნებს, რადგან აღნიშნულ პროდუქტებს მათ რაციონში მნიშვნელოვანი ადგილი უკავია. ასევე კვლევებმა აჩვენა, რომ პარკოსნებთან ერთად, პიტნა,  კამა და რძემჟავა პროდუქტები, საგრძნობლად ამცირებს მუცლის შებერილობას, რძის პროდუქტები ასევე კარგია ფიტინის მჟავებით გამოწვეული კალციუმის დანაკარგების შესავსებად.

იხილეთ გადაცემა სრულად: რატომ იწვევს პარკოსნები მუცლის დისკომფორტს და ცვლის თუ არა მათში შემავალი ცილები ცხოველურს? - ლობიოს, ბარდის, სოიოს და ოსპის სწორად არჩევისა თუ მიღების წესები

 

AutoPlay
მასში შემავალი ჰორმონები 3 სახის კიბოს რისკს ამცირებს, თუმცა არ უნდა მიირთვან წყვილებმა, ვინც შვილის ყოლას აპირებს - რას უშლის ხელს სოიო კაცებში და ქალებში?
19-04-2019
ზედაპირზე მხოლოდ ხოჭო ამოტივტივდა.... - როგორ უნდა გაიგოთ დაზიანებულია თუ არა ლობიო და რომელ თვეში უნდა იყოს დამზადებული ბარდა?
18-04-2019
ნივთიერება, რომელიც თრომბს უწყობს ხელს, მისი დეფიციტი კი სიცოცხლეს ახანგრძლივებს, ხორცშია და პარკოსნებში არა - რატომ უნდა მიირთვათ ისინი ხშირად?
17-04-2019
რატომ იწვევს პარკოსნები მუცლის დისკომფორტს და ცვლის თუ არა მათში შემავალი ცილები ცხოველურს? - ლობიოს, ბარდის, სოიოს და ოსპის სწორად არჩევისა თუ მიღების წესები
16-04-2019
კარტოფილისგან ტორტის მომზადებაც არის შესაძლებელი - 3 მარტივი და გემრიელი რეცეპტი, რომელიც ამ პროდუქტით შეგიძლიათ მოამზადოთ
11-04-2019
მხედველობის გაუარესება, წნევის დაქვეითება - ადამიანთა რომელ კატეგორიას ეკრძალება ბევრი კამის მიღება და რატომ უნდა მიირთვათ სიფრთხილით ეს მწვანილი?
10-04-2019
გააკეთე კომენტარი
FB კომენტარი
სხვა სიახლეები